Nem mindig a legnagyobb a legjobb

Amikor a holland anyacég tíz éve eladta a Philips tévés részlegét a szabadalmakkal és a névhasználati joggal együtt egy viszonylag ismeretlen hongkongi cégnek, sokan a vészharangot kezdték kongatni. Ám mára bebizonyosodott, hogy korai volt még temetni a márkát, hiszen a vevő, a gigantikus gyártói kapacitással rendelkező TP Vision jó gazdává vált.Eltökélték, hogy nem hagyják veszendőbe menni  a szépen csengő nevet, és tényleg nem sajnálták a pénzt és az energiát arra, hogy első vonalban tartsák a brandet. Ennek köszönhetően  több szerencsétlenebb sorstársával ellentétben a Philips nem vált egy gagyi márkává, amit tökéletesen alátámaszt, hogy a cég kínálatában igen hamar megjelentek az LCD-nél lényegesen jobb képminőséget produkáló OLED model...
Elolvasom a teljes cikket a Origo weboldalán
Tovább a Origo oldalára