Meghozta az új Metal API-t az Apple

Az Apple az idei WWDC-n bejelentette a Metal 3 API-t, ami több szempontból is újít az előző verzióhoz viszonyítva, de a legfontosabb talán a MetalFX keretrendszer bevezetése lesz, de ne rohanjunk ennyire előre.Maga az új grafikus API bevezeti a mesh shadinget, ami a DirectX 12 Ultimate kapcsán már szóba került. Valószínű persze, hogy a specifikáció nem teljesen egyezik a Microsoft API-jával, de a koncepció ugyanúgy a jelenlegi geometriai futószalag megújítása a hatékonyabb feldolgozás érdekében. Ezen túlmenően új funkciók érkeznek a sugárkövetéshez, a PyTorch kap egy Metal back-endet, illetve aszinkron I/O-n keresztül az adattárolón tárolt adatok direkten beolvashatók lesznek a Metal textúrákba és pufferekbe.A fentiek mellett nagy újítás, h...
Elolvasom a teljes cikket a ProHardver weboldalán
Tovább a ProHardver oldalára