Hirdetéseket tesztel a Google a Play Áruház keresési előzményeiben

Az Apple után hirdetéseket tesztel a Google is az alkalmazásboltjában. Megváltozott felülettel találkozhatnak a felhasználók, ugyanis hirdetéseket tesztel a Google a Play Áruház keresési előzményeiben, ahol a korábbi keresések helyett szponzorált appok jelenhetnek meg. Az új megjelenésben a megszokott előzménylista helyet jelennek meg alkalmazás hirdetések, amik helyébe csak akkor lépnek a valódi előzmények, ha beírunk egy kezdőbetűt. Az Apple is bővíti a hirdetési palettát Az App Store keresőjében eddig is megjelentek szponzorált találatok, amiért az alkalmazás fejlesztője fizet, hasonlóan a Google keresőben található hirdetésekhez. Várhatóan az App Store főoldalát képező “Ma” menüpontban és az egyes alkalmazások oldalán az “Ezeket is ...
Elolvasom a teljes cikket a Tech2.hu weboldalán
Tovább a Tech2.hu oldalára