Egyelőre lemondott a Keystone kódnevű fejlesztésről a Microsoft

Egy ideje már keringenek pletykák arról, hogy a Microsoft dolgozik egy Keystone kódnevű, kifejezetten az Xbox Cloud Gamingre tervezett eszközön, amely gyakorlatilag egy szimpla kliensként fogadhatná a redmondiak felhőalapú játékszolgáltatásának streamelt tartalmait. A hardver talán "véletlenül" látható volt egy nemrég közölt képen, de a friss adatok birtokában túl sok jelentősége az egésznek már nincs.Phil Spencer, az Xbox divízió vezetője a Decoder with Nilay Patel podcast alkalmával elárulta, hogy a Microsoft nem tervezi az eszköz piacra dobását a jelenlegi formájában. Ezt azzal magyarázza, hogy egyszerűen túl drága lenne ahhoz viszonyítva, amit kínálna. Többek között felhozta, hogy az Xbox Series S már 299 dollárért hazavihető, és ez egy...
Elolvasom a teljes cikket a ProHardver weboldalán
Tovább a ProHardver oldalára