Egyelőre áll a Vodafone ügyfélszolgálata

Látszólag ezúttal sem megy simán a rendszerek integrálása.Az előzetes tájékoztatásnak megfelelően az elmúlt héten kezdetét vette a Vodafone és a UPC ügyfélszolgálati rendszereinek egy tető alá hozása. A tavaly nyári hosszas leállást követően ez a második és utolsó informatikai átállás, amelyre szükség volt a vezetékes szolgáltató felvásárlása miatt.Csak remélhetik az előfizetők, hogy a Vodafone ezúttal gyorsan úrrá válik a helyzetenForrás: Cottonbro / PexelsA Vodafone Magyarország eredeti tervei szerint az ügyfélszolgálata július 11-16. közti időszakban nem lett volna elérhető, azonban a vállalat csak július 18. délben adott ki közleményt arról, hogy szerinte minden az elmúlt hétben lekapcsolt ügyintézési szolgáltatása újból elérhető az ügy...
Elolvasom a teljes cikket a Origo weboldalán
Tovább a Origo oldalára